صفحہ اول » متفرق » چارٹرڈ اکاؤنٹینٹ

چارٹرڈ اکاؤنٹینٹ

سی اے کرنے کے خواہش مند امیدوار کے لیے ضروری ہے کہ وہ پہلے کسی ایک فرم سے وابستہ ہو۔ فرم سے وابستگی کے لیے سادہ کاغذ پر ایک درخواست فرم کے پارٹنر کے نام دینی ہوتی ہے جس میں اپنے ذاتی کوائف درج کرنے کے علاوہ یہ لکھنا چاہیے کہ امیدوار سی اے کیوں کرنا چاہتا ہے اور پیشے کے بارے میں اس کی ترجیحات کیا ہیں؟
امیدوار کی درخواست موصول ہونے پر متعلقہ فرم، اپنے طریقہء کار کے مطابق ایک فارم بھیجتی ہے۔ امیدوار کو یہ فارم پر کرکے واپس ارسال کرنا ہوتا ہے۔ ہر فرم میں ہر سال محدود نشستیں دستیاب ہوتی ہیں۔ فرم اپنی ترجیحات کے مطابق امیدوار کو تحریری امتحان کے لیے بلاتی ہے۔ اس امتحان میں معلوماتِ عامہ، اکاؤنٹنگ، حساب اور انگریزی سے متعلق سوالات پوچھے جاتے ہیں۔ آزمائشی امتحان میں کامیاب ہونے والے امیدواروں کا انٹرویو لیا جاتا ہے۔ اور جو امیدوارانٹرویو میں کامیاب ہوتے ہیں انھیں طریقہء کار کے مطابق ایک طے شدہ مدت کے لیے رکھ لیا جاتا ہے۔
تربیت کے دوران امیدوار کو آغاز میں گیارہ سو روپے ماہانہ وظیفہ دیا جاتا ہے جو انٹرمیڈیٹ اور فاؤنڈیشن کامیاب کرنے کے بعد 18 سو روپے ہوجاتا ہے۔ مختلف مراحل پر وظیفے کی شرح درجِ ذیل ہے۔
نئے امیدوار 1100 روپے
انٹرمیڈیٹ/فاؤنڈیشن کامیاب کرنے پر 1800 روپے
انٹرمیڈیٹ/فاؤنڈیشن مکمل کرنے پر 2500 روپے
پروفیشنل/فائنل پارٹ I کامیاب کرنے پر 3400 روپے
پروفیشنل/فائنل II مکمل کرنے پر 5000روپے
جو امیدوار BAC یا FTFC کامیاب کرکے رجسٹریشن حاصل کرتے ہیں انھیں ابتدا میں 5200روپے دیے جاتے ہیں (تربیت کے سلسلے میں امیدوار کو دفتر کے باہر آمدورفت کے لیے الاؤنس علیحدہ دیا جاتا ہے)
رجسٹریشن اور تعلیمی طریقہ کار
دو ماہ کی عبوری مدت کے بعد امیدوار کو فرم کے توسّط سے ہی انسٹی ٹیوٹ سے رجسٹریشن حاصل کرنا ہوتا ہے۔ اس کارروائی میں فرم پوری مدد کرتی ہے۔
انسٹی ٹیوٹ سے رجسٹر ڈہونے کے لیے امیدوار کا مندرجہ ذیل کیٹیگریز میں سے کسی ایک سے تعلق ضروری ہے۔
1۔کامرس گریجویٹ یا پوسٹ گریجویٹ
ان افراد کو سب سے پہلے پری انٹری ٹیسٹ دینا ہوتا ہے۔ اس امتحان کو پاس کرنے کے بعد وہ انسٹی ٹیوٹ سے باقاعدہ رجسٹریشن کے اہل ہوجاتے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی انھیں اپنی فرم سے چار سالہ تربیتی معاہدے کی نقل بھی منسلک کرنی ہوتی ہے۔ تربیت کے پہلے سال کے اختتام پر امیدوار فاؤنڈیشن امتحان دینے کے اہل ہوجاتے ہیں۔ اس امتحان کے دو حصے ہوتے ہیں۔ دونوں حصوں کوتربیت کے دوران کامیاب کرنا ضروری ہے۔
تربیتی معاہدے کے ڈھائی سال مکمل ہونے کے بعد یہ افراد پروفیشنل امتحان میں شرکت کے اہل ہوجاتے ہیں۔ اس امتحان میں شرکت کے لیے ضروری ہے کہ پہلے فاؤنڈیشن امتحان کامیاب کرلیا ہو۔ پروفیشنل امتحان I کرنے کے بعد انسٹی ٹیوٹ کا آخری امتحان یعنی پروفیشنل امتحان II کامیاب کرنا ہوتا ہے۔ جس کے بعد امیدوار انسٹی ٹیوٹ کا ایسوسی ایٹ رکن بننے کا اہل ہو جاتا ہے بشرطیکہ اس نے تربیتی معاہدے کی مدت مکمل کرلی ہو اور انسٹی ٹیوٹ کو مقررہ فیس ادا کر دی ہو۔ یہ فیس آج کل تقریباً چار ہزار روپے ہے۔ دونوں پروفیشنل امتحانات چار سالہ تربیت مکمل ہونے سے پہلے کامیاب کرنا ضروری ہے۔ ان دونوں امتحانوں کی تیاری کے لیے انسٹی ٹیوٹ کا تربیتی پروگرام بھی مکمل کرنا ضروری ہے۔
2۔دیگر مضامین میں گریجویٹ یا پوسٹ گریجویٹ
ان افراد کے لیے تمام مراحل وہی ہیں جو کیٹیگری نمبر ۱ میں بیان کیے گئے ہیں۔ البتہ بعض امور میں فرق ہے جن کی تفصیل درج ذیل ہے:
1۔تربیت کے معاہدے کی مدت چار سال کے بجائے پانچ سال ہے۔
2۔معاہدے کے دوسال مکمل ہونے کے بعد ایسے افراد فاؤنڈیشن امتحان میں شریک ہوسکتے ہیں۔
3۔معاہدے کے ساڑھے تین سال مکمل ہونے کے بعد ایسے افراد پروفیشنل امتحان دینے کے اہل ہوتے ہیں۔
3۔تمام گریجویٹ
تمام گریجویٹ چاہے انھوں نے کامرس میں گریجویشن کیا ہو، یا ان کا تعلق کسی دوسرے مضمون سے ہو، ان کے لیے ایک متبادل طریقہء کار بھی پیش کیا گیا ہے۔ یہ افراد چاہیں تو پری انٹری ٹیسٹ دینے کے بعد، کسی فرم سے منسلک ہوئے بغیر براہِ راست فاؤنڈیشن امتحان دے سکتے ہیں۔ یہ امتحان کامیاب کرنے کے لیے زیادہ سے زیادہ چھ بار امتحان دینے کی اجازت ہے۔ فاؤنڈیشن امتحان کامیاب کرنے کی بعد انھیں فرم سے چار سالہ معاہدہ کرنا ہوگا اور ڈھائی سال کے بعد وہ پروفیشنل امتحان میں شرکت کے اہل ہوں گے۔ باقی تمام مراحل وہی ہیں جو کیٹیگری نمبر1 میں بیان کیے گئے ہیں۔
4۔نان گریجویٹ
اس کیٹیگری میں ایچ ایس سی، انٹرمیڈیٹ، اے لیول اور برطانیہ سے فاؤنڈیشن پاس شدہ افراد شامل ہیں۔ ان افراد کو پہلے میلانِ طبع کا امتحان کامیاب کرنا ہوتا ہے، جس کے بعد انھیں بیسک اکاؤنٹینسی کورس (BAC) یا فل ٹائم فاؤنڈیشن کورس (FTFC) میں داخلہ مل جاتا ہے۔ دو سالہ نصاب مکمل ہونے پر یہ افراد فاؤنڈیشن امتحان میں شرکت کے اہل ہوجاتے ہیں۔ فاؤنڈیشن امتحان کے پاس کرنے کے بعد سے لے کر چارٹرڈ اکاؤنٹینٹ بننے تک کے تمام مراحل وہی ہیں جو کہ کیٹیگری3 میں بیان کیے گئے ہیں۔
5۔اے سی ایم ایز، اے سی سی ایز، سی بی ایز
ان افراد کی تربیت کا دورانیہ تین سال ہے، مزید یہ کہ انھیں پری انٹری ٹیسٹ، میلانِ طبع کا امتحان اور فاؤنڈیشن امتحان دینے کی ضرورت بھی نہیں ہے۔ یہ افراد مقررہ مدت پوری ہونے پر براہِ راست پروفیشنل امتحان میں شریک ہوسکتے ہیں۔
درجِ بالا طریقہء کار 30جون 1997ء تک جاری رہے گا۔ اس تاریخ کے بعد پہلی اور دوسری کیٹیگریز ختم کر دی جائیں گی اور صرف کیٹیگری نمبر 4,3 اور 5 جاری رہیں گی۔
اخراجات
انسٹیٹیوٹ آف چارٹرڈ اکاؤنٹینٹس سے رجسٹریشن کی فیس 4300روپے ہے۔ امتحانات کی فیس درج ذیل ہے۔
انٹرمیڈیٹ، فی گروپ 900 روپے
فاؤنڈیشن، فی گروپ 1200 روپے
انٹر ریفر 600 روپے
فاؤنڈیشن ریفر 600 روپے
فائنل، فی گروپ/پروفیشنل، فی گروپ 1320 روپے
فائنل/پروفیشنل ریفر 900 روپے
چار سال کے دورانِ تربیت اور تجربہ

یہ بھی دیکھیں

خواتین کے لیے بہتر زندگی کا موقع!

15 ہفتے کی تربیت آپ کی زندگی بدل سکتی ہے! 18 سے 45 سال کی …