صفحہ اول » بلاگ » کیریر پلاننگ کیا ہے؟

کیریر پلاننگ کیا ہے؟

عملی زندگی کامیابی کے ساتھ گزارنے کے لیے کسی پیشے کا انتخاب کیریئر کہلاتا ہے۔ ماہرین کی رائے میں کیریئر کی تعریف کچھ یوں ہے۔
-انسان کے کام اور کاروبار کے متعلق تجربات
-زندگی بھر کے لیے ملازمت یا کاروبار کا سلسلہ
کسی پیشے کا انتخاب جیسے قانون ، طب ، فوج وغیرہ جس میں آگے بڑھنے کے ظاہری راستے موجود ہوں  کسی ادارے میں آگے کی طرف
-بڑھنا
کیریئر کے معنی زندگی گزارنے کا طریقہ ہیں اور پیشہ کسی خاص شعبے میں یقینی مستقبل کو اختیار کرنے کے معنی میں استعمال ہوتا ہے لیکن اس مضمون میں ہم کیریئر اور پیشے(پروفیشن) کو ہم معنی سمجھتے ہوئےگفتگو کریں گے ۔
اپنے لیے اچھا کیریئر منتخب کرنے کا مطلب یہ ہے کہ انسان ایسا ذریعہءمعاش اختیار کرے جو اس کی صحت ، صلاحیتوں اور رجحان کے مطابق ہو تاکہ وہ اس خاص پیشے میں زیادہ ترقی کرسکے اور کام کرنے سے اسے اکتاہٹ یا تھکن محسوس نہ ہو بلکہ تسکین، اطمینان اور مسرت حاصل ہو۔
کیریئر کیوں ضروری ہے ؟
انسان کی زندگی مسلسل جدوجہد کا نام ہے۔ اشرف المخلوقات کی حیثیت سےہمیں جو  ذمہ داریاں سونپی گئی ہیں ان کی ادائیگی کے لیے انسان کو مادی وسائل کی ضرورت ہوتی ہے۔ ایک خاندان کے سربراہ کواپنے اہل خانہ کے لیے زندگی کی بنیادی ضروریات، غذا ، لباس، رہائش، تعلیم اور علاج فراہم کرنا ہوتا ہے تاکہ خاندان کا ہر فرد عزت کے ساتھ نشوونما پاسکے، معاشرے میں اپنا مقام حاصل کرسکے، اپنی سماجی ذمہ داریوں کی تکمیل کرسکے۔
مادی وسائل مہیا کرنے کے لیے انسان ملازمت کرتا ہے یا کاروبار اختیار کرتا ہے تاکہ اس کی معاشی سرگرمیوں کے نتیجے میں وہ مادی وسائل مہیا ہوں جو اس کی اور اس کے اہل خانہ کی ضروریات زندگی کی تکمیل کرسکیں۔یہ معاشی سرگرمی(ملازمت یا کاروبار) ہی اس کا کیریئر ہوتا ہے۔ اسی کیریئر کی بنیاد پر اسے معاشرے میں عزت اور مقام حاصل ہوتا ہے اور اسی کی وجہ سے وہ اپنی خواہشات کی تکمیل کرتا ہے۔ اپنی اور اپنے بچوں، بہن بھائیوں اور دوسرے زیرِ کفالت افراد کے لیے غذا، لباس ، رہائش، تعلیم اور علاج کے وسائل فراہم کرنا ایسی ذمہ داری ہے جس سے کسی صورت بچا نہیں جاسکتا۔ اس ذمہ داری کو احسن طریقے سے ادا کرنے کے لیے کوئی نہ کوئی پیشہ اختیار کرنا ضروری ہے۔ انسانی معاشرے کا یہی دستور ہے اور کامیابی کے لیے یہی ایک راستہ ہے جس پر چل کر معاشرے میں باعزت مقام حاصل کیا جاسکتا ہے ۔
ماہرینِ عمرانیات نے انسانی زندگی کومحرک بنانے والی درج ذیل ضروریات کا تعین کیا ہے:
-1 طبی/جسمانی ضروریات:ان میں خوراک ، لباس ، مکان شامل ہیں۔ جب تک یہ ضروریات پوری نہیں ہوں گی کوئی چیز انسان کو محرک نہیں کرسکے گی۔
-2 تحفّظ: خوف نقصان اور جان کے خطرے سے تحفظ، ملازمت/روزگار سے محرومی، جائیداد، خوراک، لباس سے محرومی کے خوف سے تحفظ انسان کی ضرورت میں شامل ہے۔ اس ضرورت کی تکمیل اسے محرک بناتی ہے ۔
-3 معاشرے کی ضرورت : مل جل کر رہنا انسان کی فطرت ہے….مل جل کر رہنے اور دوسروں کے ساتھ زندگی گزارنے کے لیے ایک دوسرے کے حقوق ادا کرنے ہوتے ہیں۔ ان حقوق کی ادائیگی سماجی ضرورت ہے ۔
-4 اندرونی احساسات: مندرجہ بالا ضروریات پوری ہونے کے بعد انسان میں قوت، عزت اور اعتماد کا احساس پیدا ہوتا ہے۔ یہ احساسات انسان کو دلی خوشی اور اطمینان بخشتے ہیں جو کامیاب زندگی کے لیے نہایت ضروری ہے ۔

یہ بھی دیکھیں

grade 12 student pakistan

خود کو روزگار کے قابل بنایئے

کمال میرے پڑوسی کے بیٹے کانام ہے ۔ کمال کے والد اپنی مدّتِ ملازمت مکمل …